Ιδρώνεις πολύ; 5 λάθη που πρέπει να αποφύγεις

Παρασκευή, 07 Αύγουστος 2020 19:10 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Ιδρώνεις πολύ; 5 λάθη που πρέπει να αποφύγεις

Ήλιος, καλοκαίρι, θάλασσα, παραλία και ανεμελιά. Με τέτοια ζέστη, όμως, που κάνει είναι λογικό κάποιες φορές να σκας και να ιδρώνεις αρκετά.

Η παραγωγή του ιδρώτα, που στην ουσία είναι αλάτι με νερό, είναι μια φυσιολογική διαδικασία του ανθρώπινου σώματος, η οποία μάλιστα θεωρείται ευεργετική για την υγεία. Μήπως, όμως, έχεις παρατηρήσει τελευταία ότι ιδρώνεις περισσότερο από όσο θα έπρεπε και δεν καταλαβαίνεις τι ακριβώς συμβαίνει;

Δε χρειάζεται, όμως, και πανικός! Στη συγκεκριμένη περίπτωση, λοιπόν, της υπερβολικής εφίδρωσης, υπάρχουν μερικές συνήθειες που πρέπει να κόψεις ή άλλες που πρέπει να αποκτήσεις για να πάψεις να ιδρώνεις τόσο πολύ και να ανακτήσεις τη χαμένη αυτοπεποίθησή σου, αλλά και την υπέροχη μυρωδιά σου.

Για δες, λοιπόν...

Απόφυγε τα καυτερά φαγητά.
Το σώμα μας έχει την ικανότητα να αντιδρά με τα πιο spicy φαγητά, όπως ακριβώς συμπεριφέρεται και με την πολλή ζέστη.

Μην ξεχνάς να πίνεις νερό.
Ειδικά αν έχει καύσωνα, φρόντισε να πίνεις πολύ νερό. Το νερό θα δροσίσει το σώμα σου και θα μειώσει την παραγωγή ιδρώτα.

Μη φοράς άβολα και στενά ρούχα.
Προτίμησε ρούχα που είναι φτιαγμένα από φυσικά υλικά, όπως βαμβάκι και λινό, και επιτρέπουν στην επιδερμίδα σου να «αναπνέει».

Μην απλώνεις το αποσμητικό μόνο μετά το μπάνιο ή μόνο το πρωί πριν φύγεις από το σπίτι.
Άπλωσέ το καλύτερα πριν πέσεις για ύπνο. Βεβαιώσου, όμως, ότι οι μασχάλες σου είναι καθαρές και στεγνές. Τα συστατικά του αποσμητικού χρειάζονται χρόνο για να μπλοκάρουν τον αγωγό του ιδρώτα, οπότε απλώνοντάς το από το βράδυ, θα έχει τη δυνατότητα να δράσει πιο αποτελεσματικά και να μην ιδρώνεις τόσο εύκολα.

Περιόρισε την καφεΐνη.
Η καφεΐνη μπορεί να υπερδιεγείρει το κεντρικό νευρικό μας σύστημα, να απελευθερώσει την αδρεναλίνη στο σώμα μας, αλλά και να αυξήσει την εσωτερική θερμοκρασία του σώματός μας. Άρα όσο λιγότερη καφεΐνη καταναλώνεις τόσο λιγότερο θα ιδρώνεις.